Skind, musik og modeshow
KOLDING: Fyn og Sydjyllands Pelsdyravlerforening holder skindudstilling fredag den 6. februar fra klokken 14 på Desinskolen Kolding.
Buntmager Ole B. Christensen og Kopenhagen Studio viser det nyeste frem, mens musiker Thomas Buttenschøn står for musikken. Skindudstillingen åbnes med tale af Designskolen Koldings rektor Elsebeth Gerner Nielsen klokken 14.30.
Hvert år sender lokale minkavlere skind til udstillingen, så de kan blive rangeret af et dommerpanel. Afslutningen på arrangementet er overrækkelse af præmier til de bedste kvalitetsskind. Det sker kl. 16.