Sjællandske Medier A/S søger
Digital Campaign Manager
til digital markedsføring
Kunne du tænke dig at arbejde med spændende digitale
opgaver med fagligt inspirerende kollegaer, hvor du er support
og rådgiver for det digitale annoncesalg?
Vi søger en engageret Digital Campaign Manager til Sjællandske Mediers
Digitale Bureau, der har kontor i det centrale Kongens Lyngby.
I det Digitale Bureau har vi bl.a. ansvaret for AdOperations (Adops) og de digitale
produkter kort sagt varetager vi afviklingen af de digitale kampagner på vores eget
medie sn.dk, danskernes foretrukne sites, og SoMe-platformene: Facebook, Instagram
og Google.
Vi udvikler løbende vores digitale produkter og tilbyder løsninger inden for SoMe,
Video, SEO og hjemmesider. Kort fortalt skal vi sikre, at Sjællandske Medier følger med
markedets udvikling og kan tilbyde de bedste digitale markedsføringsløsninger til små og
mellemstore virksomheder.
Sjællandske Mediers Digitale Bureau servicerer mere end 90 salgskonsulenter på
Sjælland. Vi er ni personer tre Digital Campaign Managers, to studentermedhjælpere,
en Team Lead, to digitale Key Account Managers og en Digital Bureauchef.
Det er en
arbejdsplads, som byder
på spændende opgaver
hver dag - og hvor vi
i fællesskab løser nye
udfordringer.
Hvad tilbyder vi?
rundig oplæring i
G
arbejdsopgaverne: digital
kampagneopsætning, monitorering
og rapportering.
aglig sparring og løbende
D
feedback så du hele tiden kan
udvikle dig fagligt.
red indsigt i mediebranchen som
B
er i konstant udvikling.
t socialt team med uformel kultur,
E
god humor (synes vi selv) og højt
til loftet vi hylder faglighed og
idérigdom.
Vil du starte
en karriere hos os?
Hvem er du?
Du arbejder sikkert i Microsoft Office,
har måske allerede kendskab til
Facebook Business Manager/
Business Suite - måske også Google
My Business, Google Analytics eller
WordPress?
Du er struktureret, har flair for tal og
synes digitale systemer er spændende.
Du er nysgerrig, interesseret og opdateret indenfor digital markedsføring.
Du kan lide at give god service og har
gode menneskelige egenskaber - og
ikke mindst lyst til at arbejde sammen
med mange forskellige typer sælgere
med varieret vidensniveau om digital
markedsføring.
Du har en positiv tankegang og
tænker løsningsorienteret.
Tiltrædelse: Senest 11. april 2023 - gerne før.
Ansøgningsfrist: Senest 17. februar 2023. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.
Er du interesseret? Send en kortfattet ansøgning og dit CV til hr@sn.dk og referer i
ansøgningen til Digital Campaign Manager / Kgs. Lyngby.
Hvis du vil høre mere om jobbet, så hold dig ikke tilbage med at kontakte
Digital Bureauchef Claus Ohrt på mobil 20 20 94 13 eller
Team Lead Adops Jesper Øhlenschlæger Pedersen på mobil 22 33 64 35.
Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt.
Sjællandske Medier A/S er hver uge i kontakt med mere end 1 mio. mennesker. En virksomhed med mere end 500 ansatte på mere end
40 lokationer på Sjælland. Vi har over 15.000 annoncører, der benytter vores medier hvert år. Du kan finde information om vores lokale
medier på sn.dk. Sjællandske Medier udgiver DAGBLADET, Frederiksborg Amts Avis, Nordvest nyt, Sjællandske samt 39 lokale ugeaviser, har
reklamebureau, digitalt bureau, lokalradioer, videoproduktionsselskab og trykkerier.
Sjællandske Medier A/S søger Digital Campaign Manager til digital markedsføring Kunne du tænke dig at arbejde med spændende digitale opgaver med fagligt inspirerende kollegaer, hvor du er support og rådgiver for det digitale annoncesalg? Vi søger en engageret Digital Campaign Manager til Sjællandske